Al club trobaràs tot tipus d’activitats dirigides. Totes les activitats de fitness estan incloses en la quota de soci, excepte les activitats aquàtiques que tenen un cost addicional. Consulta els preus.

Abdominals

Exercicis que se centren exclusivament en treballar els abdominals. Al ritme de la música es van treballant les diferents zones dels músculs, amb exercicis variats i sempre des del més profund, variant els exercicis perquè s'aconsegueixin bons resultats a la zona abdominal.

Aerodance

Sessió cardiovascular en la qual, al ritme de la música, s'encadenen passos de cames i moviments de braços per construir una coreografia de ball. Ajuda a exercitar capacitats físiques com la resistència i la coordinació.

Aquafitness

Fitness aquàtic amb nombrosos exercicis centrats en la tonificació muscular i el treball cardiovascular sense impacte articular.

Aqua-stretch

Exercicis aquàtics d'elongació, estirament, millora de l'amplitud articular i correcció postural.

Aquateràpia

Programa d’exercicis aquàtics per la recuperació funcional de malalties i lesions de l’aparell locomotor. Utilitza l’exercici sistematitzat amb finalitats terapèutiques per prevenir i rehabilitar patologies i lesions. Es realitza en piscina poc profunda i es disposa de material específic i d’ús exclusiu. Els grups són reduïts (màxim 8 persones) i l’atenció personalitzada.

AQUA-ZEN

Activitat aquàtica en piscina poc profunda que combina tècniques de Tai-txí, estiraments i relaxació per aportar el màxim equilibri entre cos i ment.

BALLET CNAB

Fusió de la dansa clàssica amb el fitness en una sessió d'intensos exercicis posturals, de tonificació i estiraments. Ideal per a aconseguir una figura estilitzada i elegant i un cos tonificat.

Bandha prana ioga

Postures suaus de ioga centrades en la concentració, respiració i estiraments en els quals s'introdueix també la tècnica hipopressiva.

Bodypump

Classe de tonificació que augmenta la força i la resistència dels principals grups musculars amb exercicis propis de la sala de musculació, mitjançant l'ús de barres i discos. Els exercicis es mantenen durant tres mesos, de manera que es permet dosificar el pes en els exercicis i observar la pròpia evolució.

Ciclisme indoor

Activitat cardiovascular que es realitza sobre una bicicleta estàtica al ritme de la música. Simula un perfil de carrera amb intervals de treball a diferents intensitats, en anar variant el ritme de pedaleig i la resistència de la bicicleta.

Cross CNAB

El cross o entrenament funcional completa l'entrenament tradicional de musculació i té per objecte treballar un múscul aïllat. Permet a totes les persones que ho desitgin augmentar ràpidament la seva condició física general. La intensitat és més elevada que en un entrenament clàssic encadenant exercicis que mobilitzen tots els músculs i un temps de recuperació curt (com més gran és la intensitat, més difícils són els exercicis).

ESFERO FIT

Treball de desequilibri realitzat sobre una Fitball per activar la musculatura profunda i treballar a nivell neuronal.

Estiraments

Realitzant estiraments es treballen totes la parts del cos i s'enforteix la musculatura. L'objectiu de l'activitat és aconseguir un estat de relaxació amb moviments d'extensió de músculs i tendons. Ajuden a prevenir dolors, curar contractures musculars i millorar la productivitat esportiva.

Fit-box

Activitat amb gran càrrega cardiovascular, en la qual es treballa la resistència muscular. D'acord amb la música, s'encadenen cops de puny i puntades de peu al sac de boxa.

FUSION BOARD

Entrenament de cos i ment a nivell global, fent la fusió de diferents tècniques esportives i altres mètodes els quals es treballen sobre la taula en l'aigua amb l'ajuda de diferents accessoris de fitness. Entrenament innovador, divertit, saludable i eficaç, posant a prova la força i l'equilibri.

GAC

Classe col·lectiva de tonificació específica per a glutis, pit i cames.

HATHA IOGA

Ioga que utilitza el cos físic a través de postures "asanes" per elevar el nivell de consciència, flexibilitzar i enfortir el cos i equilibrar la ment. L’activitat es fa amb mitjons.

HITT

Entrenament en intervals d'alta intensitat. La fórmula més efectiva de cremar greix en sessions curtes de 25’.

HIPOPRESSIUS

Conjunt de tècniques posturals i respiratòries que permeten de tonificar el sól pelvià i la musculatura abdominal, així com reduir el perímetre de la cintura.

KARATE

Art marcial amb una perspectiva tradicional que prioritza aspectes com la respiració, la coordinació i el desenvolupament intern. L’estil de kàrate que es practica es ken-kyu-kay on s’entrenen les katas, la tècnica i el combat.
L’activitat es fa descalç.

MÀSTERS

Activitat dirigida a millorar les condicions físiques de resistència, força, agilitat, flexibilitat i coordinació de les persones majors de 65 anys.

NORDIC WALKING

Activitat física apta per a tothom que consisteix en incorporar uns bastons específics a la manera natural de caminar. Es treballa tant el tren inferior com el superior de manera simètrica i s'incideix en la coordinació i la resistència.

OCTAGON

Exercicis funcionals executats a alta intensitat per a la millora de la força, la resisència i la potència.

PILATES

Classe d’educació corporal molt complerta i equilibrada, que posa atenció a la consciència del propi cos i la postura que aquest pren. Prioritza el treball del centre del cos (core o power house) i busca la màxima precisió en els moviments corporals a través del domini mental. Uneix el dinamisme i la força muscular amb l’equilibri, el control mental, la respiració i la relaxació. L’activitat es fa amb mitjons.

PRE-MUM

Activitat dirigida a dones embarassades que busquen mantenir-se en forma, controlar el pes, preparar el cos pels canvis i sentir-se bé en aquesta etapa.

RUNNING CNAB

Entrenament de running,consisteix en sortir a córrer per diferents rutes preestablertes i treballar diversos objectius segons els entrenaments possibles: resistència, farlek, muntanya...
Cal inscriure's a recepció.

SH'BAM

Sessió en la que, al ritme dels èxits actuals, música dance i llatina, s’encadenen passos de cames i moviments de braços per construir una coreografia de ball. Ajuda a exercitar capacitats físiques com la resistència i la coordinació.

TAI-TXÍ

Art marcial en la que es combinen moviments que s’executen de manera suau i fluida, permetent el desenvolupament de la relaxació, la concentració mental, la coordinació i una respiració conscient i profunda. S’arriba, així, al restabliment dels canals i la fluïdesa de la circulació energètica a l’organisme, amb incidències no només físiques sinó també emocionals. L’activitat es fa amb mitjons.

TERÀPIA POSTURAL

Sessió de consciència corporal dirigida a mantenir una bona conducta postural. Incrementa l’eficàcia dels moviments i també la percepció que l’individu té del seu cos. És important per aprendre a moure’s amb naturalitat i evitar lesions i dolors.
L’activitat es fa amb mitjons.

TONIFICACIÓ

Activitat global de metodologia variable en la que es treballa la tonificació dels diferents grups musculars combinat amb treball cardiovascular.