Horaris generals

• L’horari d’obertura del Club és el següent:
    • De dilluns a divendres: de 6:30h a 21h (horari de tancament provisional per restriccions covid)
    • Dissabtes: de 7h a 21h
    • Diumenges i festius (1/10 al 30/04): de 8 a 17h
    • Diumenges i festius (01/05 al 30/09): de 8 a 20h
    • L’spa obre a les 8h de dilluns a dissabte i a les 9h els diumenges i festius (tancat provisionalment per indicacions sanitàries).
  • La instal·lació obre els 365 dies de l’any.

HORARIS NADAL 2020-2021

• NIT DE NADAL: dijous 24 de desembre de 6.30h a 20h
    • NADAL: divendres 25 de desembre de 8h a 14h
    • SANT ESTEVE: dissabte 26 de desembre de 8h a 14h
    • CAP D’ANY: dijous 31 de desembre de 6.30h a 20h
    • ANY NOU: divendres 1 de gener de 10h a 14h
    • NIT DE REIS: dimarts 5 de gener de 6.30h a 20h
    • REIS: dimecres 6 de gener de 8h a 14h

• Tots els espais esportius i de lleure quedaran fora de servei mitja hora abans del tancament de la instal·lació. La última mitja hora només romandran oberts els vestidors.
  • La disponibilitat dels carrers a les piscines interior i exterior serà publicada via pàgina web i als taulells d’informació als socis.
  • De novembre a març, la piscina exterior climatitzada quedarà oberta totalment al públic a partir de les 10h del matí; fins aleshores, hi haurà la meitat dels carrers disponibles. De totes maneres, durant aquests mesos l’obertura de la manta tèrmica pot estar condicionada a temperatures extremes, situacions d’alerta decretades per les autoritats i a l’ús que en facin els socis.
  • L’horari d’obertura i tancament de la porta d’accés directe a la platja pot tenir variacions en funció de la climatologia i circumstàncies d’organització del Club. En tot cas, hi haurà cartelleria informant de l’horari en què aquest accés estarà disponible.

Qualsevol alteració puntual en l’horari serà convenientment notificada mitjançant la web, xarxes socials i/o cartelleria a la instal·lació.