Soci des de 1960, sempre ha estat vinculat al món de l’aigua i al barri de la Barceloneta, del que es veí de naixement. Waterpolista i nedador, ha destacat sobretot en la seva faceta de nedador, amb diversos títols de Campió de Catalunya.

Des que abandona la seva carrera esportiva es manté molt vinculat al Club fins que al 1986 inicia la seva etapa com a directiu, ostentant el càrrec de President des de 1998. També ha estat President de la desapareguda Associació Espanyola de Clubs de Waterpolo i de l’Associació Empresarial de Clubs de Natació de Catalunya i membre de les Federacions Espanyola i Catalana de Natació.

Graduat al Programa de Direcció General d’IESE  i coordinador general de l’Organització Mundial d’Estibadors Portuaris s’ha caracteritzat per un sentit de la responsabilitat i compromís inqüestionables. El seu amor pel Club i la seva experiència negociadora i lluitadora, li ha portat a treballar amb cura i obstinació el projecte esportiu del CNAB des de la base fins al primer equip, situant-lo a l’elit del waterpolo europeu. També ha apostat per un projecte social fort, posicionant al CNAB com la primera instal·lació municipal de Barcelona.

A més, ha sabut sempre acompanyar-se dels millors directius per a, entre tots, oferir als socis i sòcies un Club en continu creixement i pel que sentir un profund orgull.