CNAB compromès amb les persones i les organitzacions.

Som una entitat sense ànim de lucre socialment responsable. Gràcies al nostre esperit solidari i col·laborador, treballem i impulsem projectes que contribueixen al benestar general i donem suport a les persones i col·lectius més desfavorits.

El nostre pla estratègic gira entorn de tres eixos fonamentals.

1. Col·laborem en esdeveniments i activitats de caràcter popular vinculades a l’esport, la nostra raó de ser. L’esport entès com a vehicle integrador amb la finalitat de promoure la salut física i mental, els hàbits saludables i les relacions socials.

2. Total implicació amb el nostre benvolgut barri, la Barceloneta. Contribuïm a l’organització d’actes populars i en projectes comunitaris, destinats a millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes i garantint les seves necessitats bàsiques.

Pla Comunitari de la Barceloneta
Cap Barceloneta
Centre obert Glamparetes
Comissió Festa Major de la Barceloneta

3. Treballem coordinadament i de forma permanent amb altres entitats de caire social, donant recolzament a les seves iniciatives solidàrias.

Obra social la Caixa
Amics de l’Hospital del Mar
Institut Guttmann
Fundació Esclerosi Múltiple. Mulla’t
Aspace Catalunya
Associació Aprenem
Cáritas. Club amb cor
AIS. Ayuda a la infancia sin recursos
Technogym. Let’s move for a better world

Tenim molt present que la Responsabilitat Social Corporativa és un exercici d’alta exigència i ens marquem com a repte continuar creixent i millorant. I, tot això, amb la ferma convicció que una entitat social com la nostra es construeix i fonamenta en les relacions que es teixeixen amb l’entorn.