UN PAS MÉS ENLLÀ

Tinc l’honor de continuar com a president del Club Natació Atlètic-Barceloneta. Club que estimo i respecto profundament.

25 anys avalen la meva trajectòria al front de l’entitat. Anys en els què hem posicionat al Club al capdavant de les instal·lacions municipals esportives i hem crescut exponencialment en serveis i espais destinats a les sòcies i socis.

Ens hem preocupat i ocupat per ser un Club responsable, primer de tot, amb les persones però també econòmicament. I esportivament, hem afermat el nostre projecte, mantenint-nos com una de les grans escoles de natació i waterpolo del país.

L’aposta de futur és clara. Volem donar continuïtat al nostre compromís amb vosaltres, els que forgeu la història del Club, la nostra família CNAB.

I per a aquesta missió tan important m’he envoltat d’una implicada junta directiva. Socis i sòcies igual de compromeses que jo amb la nostra memòria passada, present i futura.

Alfons Cánovas Barberà Vicepresident
Eduard arruga Valeri Vicepresident
Enric Sarabia Isach Vicepresident
Rosendo Abella Payerols. Secretari
Fernando Gallardo Gallardo Tresorer
Laura Pla Olivé Vocal
Raquel Sanz López Vocal
Jaume Subirach Miñana Vocal
David Puentes Jurado Vocal

En els pròxims quatre anys, destinarem esforços a treballar, fomentar i donar-nos impuls entorn de cinc grans eixos: CNAB esportiu, CNAB sostenible, CNAB instal·lació, CNAB responsable i CNAB família.

És moment de fer un pas més enllà i ho volem fer de la vostra mà. Moltes gràcies família per la confiança.

Julián García González President

5 grans eixos amb accions concretes

La junta directiva té un gran repte en els pròxims quatre anys. El seu pla de treball girarà entorn de 5 eixos, que us avançàvem fa tan sols uns dies.

cnab esportiu

• Potenciació i més promoció de l’esport femení.
  • Enfortiment del programa de formació integral de les i els esportistes.
  • Implementació de l’Àrea de salut i rendiment, com a eina educativa i formativa pel conjunt de la família esportiva.
  • Desenvolupament de programes de protecció a la infància i adolescència.
  • Inversió en la formació dels i les tècniques de totes les àrees esportives del Club.

CNAB SOSTENIBLE

• Participació activa i continuada, com a membres, a la Xarxa Barcelona+Sostenible i al Consell Ciutadà per la Sostenibilitat.
  • Involucrament al Pla de sostenibilitat del Port de Barcelona com a entitat adherida.
  • Desenvolupament d’una campanya de sensibilització i conscienciació d’un bon ús dels recursos.
  • Activació d’un model d’economia circular i d’accions específiques per contribuir a la reducció de residus.
  • Col·laboració en activitats destinades a la preservació de l’entorn marí.

CNAB INSTAL·LACIÓ

• Obertura d’una ludoteca pels i les més petites de la casa.
  • Disseny d’un espai infantil lúdic-aquàtic.
  • Renovació del material esportiu i de fitness.
  • Implementació de millores a l’espai del pàdel i del sorral per afavorir la confortabilitat i la qualitat del servei.
  • Adequació, modernització i manteniment al detall de totes les zones del Club.

CNAB RESPONSABLE

• Posada en marxa de la Fundació Atlètic-Barceloneta.
  • Organització i recolzament d’activitats i projectes solidaris en benefici de la comunitat, en matèria de salut i de millora de la qualitat de vida.
  • Programació de beques d’inserció esportiva per a persones amb risc d’exclusió social.
  • Manteniment de l’equilibri financer amb una gestió eficient, transparent i responsable.
  • Formulació i aplicació d’un codi ètic i de conducta, que promogui els valors i principis de la nostra entitat.

CNAB FAMÍLIA

• Proposta a l’Ajuntament de Barcelona de canviar el nom de la instal·lació a Alfons Cánovas, en memòria del nostre President d’Honor.
  • Creació d’un arxiu històric del Club, en col·laboració amb el Museu Marítim de Barcelona.
  • Manteniment de les arrels i col·laboracions amb els veïns i veïnes i les entitats del nostre barri, la Barceloneta.
  • Creació d’activitats i serveis específics per a famílies.
  • Impuls de jornades que fomentin sinèrgies entre els diferents col·lectius del Club per estendre el sentiment de família.

Esperem comptar amb tota la família del CNAB, perquè volem dur a terme aquest projecte amb tots vosaltres.

Gràcies! #famíliaCNAB

Estás a punto de ser redirigido a una página externa. ¿Estás seguro de que deseas continuar?

Estàs a punt de ser redirigit a una pàgina externa. Estàs segur que vols continuar?